Compromís endavant

Ens preguntàvem per la demora en engegar la comissió paritària que en data 15 de febrer, va comprometre la consellera Geli. Us hem de dir que hem rebut convocatòria per una primera reunió. Ja veurem com va.

Pero de moment hem de dir que en principi aquesta nova fase en el control de compliment de la Resolució, entra en funcionament, i hores d’ara expectants continuem  treballant per defensar el compliment de la resolució amb els responsables del Catsalut. 

Ens posarem en contacte amb els nostres associats per tal de que ens facin arribar la seva experiència sobre l’atenció que estan rebent. Entre tots, responsables del CatSalut i malalts i familiars afectats, ara -un cop han passat gaire bé dos anys desde el dia 21 de maig de 2008, dia en que es va aprovar la resolució- tenim  oportunitat de que plegats analitzem, una vegada més, el funcionament de les UHE.  

5 responses to “Compromís endavant

  1. Mª LLUÏSA LÓPEZ PORTERO
  2. Mª LLUÏSA LÓPEZ PORTERO
  3. Marta Serrés i Bernis

    En el meu cas el seguiment l’estic fent amb la doctora de família i amb derivacions al reumatòleg del CAP de zona.
    També estic en un grup de Fibro que organitza el CAP de Valldoreix (jo sóc de Sant Cugat), on ens donen pautes de conducta, hàbits alimentaris, higiene del son, higiene postural, relaxació, etcétera.
    De moment no estic en derivada a cap equip multidisciplinar de cap centre hospitalari.
    Marta

  4. Hola,
    sóc de Sabadell i en el meu cas, llevat de que he obtingut la total per tres moius diferents, un d’ells fibromialgia i SFC, no tinc cap ajuda del CAP Centre de Sabadell. Em van fer una visita a reumatologia i ja em van dir que no calia que hi tornes. He demanat en dues ocasions a Psicologia del Parc Tauli d’accedir a una d’aquestes unitats però no hi ha forma.
    Maria Mercè

  5. I suppose maybe you have interests in sporting.What brand would you like? I think new jordan shoes are wonderful,right?new jordan shoes make us powerful and comfortable,new jordan shoes also let our body feel breathable exactly!

Deixa un comentari

