Sensacions fredes

Vaig assistir a un debat sobre el model sanitari a Catalunya.

Era un debat interessant, al que havia d’assitir la H. Consellera de Salut, la Sra. Marina Geli.

Naturalment vaig assistir a aquest debat amb la esperança de que en el marc de la matèria a discutir, la Consellera avancés alguna cosa sobre l’estat del desenvolupament dela Resolució 203/VIII.

Efectivament, d’entre les preguntes dels assistens al debat, en hi va haber que li van preguntar concretament sobre el desenvolupament de la resolució aprovada unànimement al Parlament de Catalunya, el 21 de maig de 2008.

gel

La seva resposta em va deixar tan fred com el gel que s’acumula a l’Antártida.

Es va limitar a apuntar que aquest dijous, dia 8 d’octubre, s’en parlaria a la Comissió de Salut. Ho va dir com si tots els assistens al debat en qüestió, poguèssin entrar el proper dijous al Parlament a escoltar el que allà es dirà.

Freds…es com vàrem quedar. Freda és l’actitut vers el nostre col·lectiu.

Certament no sabem com es desenvoluparà aquesta compareixença que citava la Consellera…però potser es podrà seguir al Canal Parlament:

Aquest serà l’ordre del dia:

Comissió de Salut

08 d’octubre de 2009 10.00 h Sala de Grups Sessió ordinària

ORDRE DEL DIA

1. Compareixença d’un membre de la comissió promotora de la Proposició de llei per a l’atenció de la fibromiàlgia i la síndrome de fatiga crònica a Catalunya davant la Comissió de Salut perquè informi sobre l’atenció de la fibromiàlgia i la síndrome de fatiga crònica (357-00332/08)
Comissió de Salut
Compareixença.

2. Compareixença de M. Luisa De la Puente, directora de Planificació i Avaluació i subdirectora del Servei Català de la Salut, davant la Comissió de Salut perquè informi sobre l’activitat del Departament de Salut en compliment de la Resolució 203/VIII (357-00333/08)
Comissió de Salut
Compareixença.

3. Compareixença de Josep Maria Argimon, gerent de Compra i Avaluació de Serveis Assistencials del Servei Català de la Salut, davant la Comissió de Salut, perquè informi sobre l’activitat del Departament de Salut en compliment de la Resolució 203/VIII (357-00334/08)
Comissió de Salut
Compareixença.

Us convido a intentar seguir pel Canal Parlament aquesta sessió…

2 responses to “Sensacions fredes

  1. Tens raó, Jordi, en dir que n’hi havia per quedar-se gelat… Però jo em vaig indignar força… I més quan s’havia intentat demostrar en intervencions anteriors que desenvolupar la política de salut no sols era possible en termes financers sinò que era el camp en el que la societat més s’interessava i més disposada estava a que s’invertís per a seguir mantenint el seu caràcter públic. Una abraçada!

  2. Jo també Jordi, jo també hem vaig quedar alhora freda i bocabadada, com és possible que algú pugui desempallegar-se d’una pregunta incòmode amb una sortida per la tangent com aquella, i amb el despreci més gran cap als presents a l’acte, que per suposat no podrem anar al Parlament el dia 8. Ni que fos tant fàcil conseguir permís per assistir com a públic a una sessió parlamentaria. I a més, en aquell debat si que estaven i la pregunta la haviem plantejat nosaltres, en concret la vaig fer jo. Un abraçada Jordi, seguim dempeus.

Deixa un comentari

