Nou suport

Hola, com esteu?

Ens ha arribat un nou suport, a la iniciativa legislativa en favor de la millora en l’atenció mèdica als malalts de fibromiàlgia i /o de la síndrome de fatiga crònica.

l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Tarragona ens ha atorgat el suport com a institució a la ILP.

Moltes gràcies a les persones que ho han fet possible 

2 responses to “Nou suport

  1. bona tarda,
    fa temps que sospito puc tenir alguna de les dues malalties que dieu, m’he parlat fins i tot amb el metge, però no me’n surto.
    no sé que he de fer ni on anar ni a qui recòrrer.
    visc a sabadell.
    em podeu orientar?
    moltes gràcies.
    tinc un blog on fa poc expreso els meus sentiments i us hi tinc enllaçats.
    fins aviat

  2. Hola Maria Mercè…et puc adreçar a una seu d’una associació ( ACAF) que és a Sabadell.
    C/ Lusitània, 3
    08206 – SABADELL
    Telèfon de contacte: 696.820.616
    E-mail: sabadell@fibromialgia-cat.org

Deixa un comentari